دستگیری سارق حرفه ای در ابهر با ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت

13931113000142_PhotoA

 ابهر آنلاین : علیرضا کردلو  در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ابهر برای آسایش و آرامش مردم از همه توان استفاده می‌کنند.

وی از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در شهرستان ابهر خبر داد و بیان داشت: متهم دستگیر شده به ۱۱ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: در پی چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌ها با استفاده از سرنخ‌های به جامانده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی سارق را شناسایی کرد ه  و پس از شناسایی متهم در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند

کردلو با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه سرقت شد، ابراز داشت: متهم در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات موجود، لب به اعتراف گشود و به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت و اوراق کردن آنها با همدستی فردی به هویت «س ـ ف» اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم و معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست از رها کردن وسائل نقلیه خود حتی برای مدت زمان کوتاه بدون تجهیزات ایمنی در مکان‌های خلوت خودداری کنند.

منبع : فارس

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =