سال ۱۳۹۴ فراخوان صدور کارت ملی هوشمند در ابهر

ابهر آنلاین : حکمت محمدی رئیس ثبت و احوال ابهر در گفت‌وگویی با خبرنگاران با اشاره به آمار نوزادان متولد شده در ابهر گفت : در مدت ۱۱ ماهه سال ۹۳ تعداد ۲ هزار و ۶۰۷ مورد ولادت در دفاتر ثبت احوال به ثبت رسیده است.

وی از افزایش ۱٫۱۶ درصدی میزان ولادت در شهرستان ابهر خبر داد و تصریح کرد: تا پایان بهمن ماه امسال یک هزار و ۳۱۰ مورد ازدواج در دفاتر ذیربط ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳٫۸۸ درصد کاهش داشته است.

رئیس ثبت احوال شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در مدت ۱۱ ماهه یک هزار و ۱۰۵ واقعه وفات در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: این میزان وفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۶۳٫۴۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد که دلیل این افزایش مربوط به فوت‌های معوقه است.

وی از ثبت ۳۲۰ مورد طلاق تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: متاسفانه میزان طلاق نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان ابهر افزایش یافته است.

محمدی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد ۳۲۰ مورد طلاق به ثبت رسیده در ابهر مربوط به دوران نامزدی زوجین است، تصریح کرد: اعتیاد، عدم برآورده شدن انتظارات زوجین و عدم تحقق شروط ضمن عقد از جمله عوامل اصلی طلاق در ابهر بوده است.

وی از ثبت اسامی ۴ هزار و ۱۰۹ ابهری به منظور دریافت کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: تا ۱۵ اسفند ماه برای ۲ هزار و ۱۸۳ از این افراد کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی در پایان این گفتگو گفت : بنابر گفته مسئولان اداره کل ثبت احوال استان زنجان سال آینده فراخوان صدور کارت ملی هوشمند در استان اعلام می‌شود که در اینصورت می‌توان به تمامی درخواست‌های متقاضیان مبنی بر صدور کارت ملی هوشمند پاسخ داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =