کسب مقام سوم مسابقات ووشو دانشجویان سراسر کشور توسط ورزشکار ابهری

ابهرآنلاین: رئیس تربیت بدنی ابهر گفت: محمد خدابنده ورزشکار ابهری مقام سوم مسابقات ووشو دانشجویان سراسر کشور را از آن خود کرده و مدال برنز را بر گردن آویخت.

حمید کاوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نتایج مطلوب مسابقات ووشو دانشجویان سراسر کشور برای شهرستان ابهر اظهار کرد: محمد خدابنده ورزشکار منهای ۸۰ کیلوگرم مقام سوم این دور از مسابقات را کسب کرد.ووشو

وی با بیان اینکه این مسابقات در شهر اصفهان برگزار شد، افزود: در این دور از مسابقات میلاد بابایی در وزن ۵۲ کیلوگرم مقام دوم و مسعود انصاری در وزن ۵۶ کیلوگرم مقام دوم را در کارنامه موفقیت‌های خود ثبت کردند.

این مسئول گفت: این ورزشکاران به دلیل کسب عناوین برجسته در این مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه مربی اعزامی از استان زنجان جلال یارقلی از شهر هیدج بود تصریح کرد: این سه ورزشکار افتخار آفرین از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر هستند که به نمایندگی از دانشجویان  کل استان در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس تربیت بدنی ابهر با اشاره به وضعیت ووشو در شهرستان ابهر عنوان کرد: وضعیت ورزش ووشو در ابهر بسیار مطلوب است و این درحالی است که استان زنجان قطب ووشو در کشور به شمار می‌آید.

کاوندی با ابراز رضایت از وضعیت ورزشکاران ووشو شهرستان ابهر در ادامه بیان کرد: وضعیت ورزشکاران این تیم به گونه‌ای است که همه ساله در مسابقات مختلف عناوین برجسته‌ای را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات ورزش ووشو در ابهر متذکر شد: در این شهرستان با کمبود مربی مواجه هستیم به طوری که مربی رسمی و فعالی در این شهرستان فقط شامل دو نفر می‌شود.

این مسئول با اشاره به نیاز ورزشکاران این شهرستان به حضور چند مربی برای آموزش مناسب اضافه کرد: برای رفع نیروی انسانی در ورزش ووشو حداقل به ۱۰ مربی رسمی فعال نیاز داریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 12 =