سد کینه ورس جان یک جوان ۲۰ ساله را گرفت

ابهرآنلاین:  فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: یک جوان ۲۰ ساله در شهرستان ابهر حین شنا در سد کینه ورس به علت بی احتیاطی و عدم آشنایی به فنون شنا جان خود را از دست.

علیرضا کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در سد کینه ورس شهرستان ابهر بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سد کینه ورس1

وی تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد جوانی که به همراه دوستانش برای تفریح به یکی از تفرجگاههای شهرستان ابهر رفته بود به علت عدم آشنایی به فن شنا و علل نامعلوم در سد کینه ورس غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ابراز کرد: جسد جوان ۲۰ ساله توسط عوامل غریق نجات و امداد از آب بیرون کشیده شد و پس از انجام تشریفات قانونی جسد وی تحویل خانواده‌اش شد.

وی اظهار کرد: افراد به هیچ عنوان از سدها، آب بندها ومحل‌های ممنوعه برای شنا کردن استفاده نکنند.

کردلو خاطرنشان کرد: مردم برای شنا در فصل گرم سال بهتر است از ساحل‌ها و آب‌بندهای استاندارد که با اصول مهندسی مطابقت دارد، استفاده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم افراد ناآشنا به فنون شنا در سدها و آب بندهای با عمق زیاد اقدام به شنا کردن نکنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر بر رعایت اصول شنا در مکانهایی غیر از استخرها تاکید جدی کرد و افزود: حادثه همیشه در کمین است و افراد به ویژه جوانان در سدهایی با عمق زیاد نباید اقدام به شنا کردن کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =