علیرضا رمضانی؛ طلائی‌ترین تعویض هفته

ابهرآنلاین: علیرضا رمضانی برای نخستین‌بار با پیراهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر، این رقابت‌ها را تجربه کرد.

به گزارش افکارنیوز، علیرضا رمضانی، بدون تردید جوان اول آبی‌پوشان پایتخت است که برای رسیدن او به عنوان پدیده‌ی هفته‌ی دوم یک توپ‌ربائی و پشت‌بند آن یک تو سر توپ زیبا کافی بود تا تعویض طلائی امیر قلعه‌نوئی با یک پاس گل از گمنامی محض نقل محافل فوتبالی شود و آینده‌ای روشن برای او ترسیم شود.

علیرضا مردانی

علیرضا رمضانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۲ در شهر ابهر است و اکنون تنها ۲۱ سال دارد که در تیم‌های ملی رده‌های سنی حضور داشته است. او پیش از این عضو باشگاه‌های مقاومت تهران و نفت و گاز گچساران بوده است و هیچ‌گاه لیگ برتر را نیز تجربه نکرده بود که با اعتماد امیر قلعه‌نوئی برای نخستین‌بار طعم حضور در سطح اول فوتبال ایران را چشید.

این هافبک خلاق و تهاجمی که قابلیت حضور در جناحین را نیز دارد، در هفته‌ی دوم لیگ چهاردهم زمانی‌که استقلال تهران برای زدن گل لحظه‌شماری می‌کرد، جانشین آرش برهانی شد که یک ضربه‌ی پنالتی را از دست داده بود. رمضانی که برای نخستین‌بار با پیراهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر، این رقابت‌ها را تجربه می‌کرد، در وقت‌های تلف‌شده از اشتباه یکی از شاگردان ویسی نهایت استفاده را برد و آینده‌ی خود در استقلال و فوتبال ایران را تضمین کرد.
حالا همه چشم انتظار آینده‌ی علیرضا رمضانی هستند …

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 6 =