تله فیلم غواصان و سرداران شهید در زنجان ساخته می‌شود

ابهرآنلاین: معاون صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های صدا و سیمای استان زنجان گفت: تله فیلم غواصان و سرداران شهید زنجان ساخته می‌شود.

تله فیلم

رسول سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: ساخت تله فیلمی در مورد غواصان و مستند سرداران شهید در زنجان از برنامه‎‌ها است و با توجه به هزینه بالای انیمیشن سازی با وضعیت بودجه موجود ساخت آنها با مشکل مواجه می‌شود ولی انیمیشن آموزش کودکان و نوجوانان به نام مرغابی امام زمان‌(عج) در برنامه داریم.

وی افزود: سریال بیرلیق در حال ساخت است و نیز فیلم نامه مستند داستانی ۱۳ قسمتی با موضوع نماز با زبان کودکان آماده بوده و اجرای آن در آینده نزدیک کلید ‌می‌خورد و تا آخر تالبستان هم به کار خود پایان می‌دهد.

معاون سیمای، صدا و سیمای استان زنجان با توجه به پر مخاطب بودن سریال سن‌سیز خاطر نشان کرد: ۱۰ قسمت از آن نیز هنوز مانده است که با حفظ زمان قبلی پخش می‌شود که ترکی بودن زبان سریال و قالب طنز و زمان مناسب پخش و موضوع اجتماعی آن که حس همزاد پنداری مردم را تحریک می‌کرد از جمله عواملی بود که مخاطبان بسیاری را علاقه‌مند به خود کرد.

وی تصریح کرد: ارزیابی آمار مخاطبیان برنامه‌ها و علاقه مردم توسط واحد تحقیقات و پژوهش نظر سنجی می‌شود که در کنار آن ما نیز با تماس مردم و صحبت‌های آنان می‌توانیم برنامه‌های پر مخاطب را شناسایی کنیم.

معاون سیمای صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به برنامه‌های تابستان اظهار کرد: برای تابستان امسال برنامه‌هایی با هدف پر کردن غنی اوقات فراغت در نظر گرفته شده که از جمله برنامه‌ها  سلام زنجان که صبح‌ها پخش می‌شود و برنامه‌هایی با موضوع خانواده ساختیم و موقع وجود مناسبت‌ها که با توجه به نوع مناسبت اقدام به پخش برنامه می‌کنیم.

وی با اشاره به ۵۴۷ ساعت برنامه در ماه رمضان اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان امسال همانند سالهای گذشته با ۵۴۷ ساعت برنامه همراه و همگام با عطر افشانان  و مومنین هم استانی درماه صیام بود.

سهرابی با اشاره به پخش ۳۰۵ ساعت برنامه تهیه شده توسط معاون صدا ابراز کرد: آی ایشقندا، آیلار آیی، اوباشدانلار، پخش زنده جمع خوانی قرآن، خطبه های نماز جمعه زنجان، سخنرانی ویژه رمضان، شریعت یولی، صدای جوانی ، فصل تازه، قاصدک، کندیمیز، یاشایش، ویژه برنامه شب های قدربه صورت زنده به ترتیب از شهرهای ماهنشان ، ابهر و قیدار و آوا و نوا، ویژه شهادت حضرت علی‌(ع)، سلام زنجان، ویژه روز قدس، پخش صدا نیز پخش شدند.

وی به تولید و پخش ۲۲۷ ساعت برنامه از سیما اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه زنده نسیم سحر، ترتیل خوانی قران کریم، پخش زنده جمع خوانی قرآن هر روز، شاپرک، شادمانه،  فرصت جوانی ، مثل باران، ویژه افطار، آلاچق، سلام زنجان، عطر آدینه، ویژه برنامه‌های مناسبتی ویژه عید فطر از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

معاون سیمای، صدا و سیمای استان زنجان با ذکر برنامه‌های تهیه شده توسط معاون اخبار ابراز کرد: از جمله برنامه‌های تولیدی تفاسیر رادیویی و تلویزیونی، گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، سه مورد ارتباط با شبکه خبر، تولید و پخش خبر استانی، خبر رادیویی و تلویزیونی، اخبار و گزارش های ارسالی به تهران، تهیه ۶۰ خبر مکتوب، تهیه گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی در مجموع به مدت ۱۵ ساعت برنامه بود.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =