برخورد قاطع دستگاه قضایی با استفاده کنندگان غیر مجاز از منابع آبی

ریس دادگستری شهرستان ابهر در جمع نماز گزاران جمعه صایین قلعه با اشاره به اینکه انتظار اصلی مردم از دستگاه قضایی صدور احکام عادلانه و اجرای عدالت است افزود :

رسالت اصلی دستگاههای امنیتی و قضایی  حمایت از حقوق  اجتماعی شهروندان است .این بدان معنی است که با متعدیان  و متجاوزین به حقوق مردم و افراد مجرم و ناقضین قانون  قاطعانه برخورد میشود.

فتحی افزود : زمینه های تولید جرم و انگیزه وقوع جرم باید در جامعه از بین برود و مردم احساس امنیت کنند .جامعه باید برای متخلفین و مجرمین ناامن باشد .

رئیس دادگستری ایهربا اشاره به بحران کمبود آب و استفاده غیر مجاز و بی رویه برخی افراد از مناتبع آبی افزود : دستگاه قضایی ضمن هماهنگی و تعامل با سایر دستگاهها در این خصوص به صورت جدی ورود کرده و با قاطعیت برخورد میکند .

وی ادامه داد : دستگاه قضایی در راستای وظیفه ذاتی خود که همانا احیای حقوق عامه جامعه است قدمی کوتاه نخواهد آمد و اجازه نخواهد داد عده ایی سود جو بخواهند به صورت غیر مجاز و غیر قانونی از منابع خدادادی که حق همه مردم است سود های کلانی به جیب بزنند .

این مقام قضایی ضمن توصیه جوانان به دقت در انتخاب همسر خاطر نشان کرد  : ضرورت دارد جوانان در هنگام ازدواج مشورتهای لازم و تحقیقات مورد نیاز را انجام  بدهند تا فرد هم تراز و هم کف خود را از لحاظ اخلاقی و فرهنگی و مالی پیدا کنند . متاسفانه بروز پدیده طلاق در ماههای اول زندگی و بویژه دوران نامزدی نشان دهنده ازدواج ناشی از شناختهای ظاهری و خیابانی است .

روابط عمومی دادگستری شهرستان ابهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + دوازده =