حمله گرگ‌ به زندگی کودک ۴ ساله پایان داد

ابهر آنلاین : کودک چهار ساله‌ای در منطقه “بزینه رود” استان زنجان طعمه گرگ شد.

به گزارش ابهر آنلاین طی چند سال گذشته این ششمین کودک این منطقه است که اسیر حمله گرگ شده و جان خود را از دست می‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است، این حادثه زمانی اتفاق افتاده که گرگ تنها ۲۰۰ متر با خیابان اصلی شهر “بزینه رود” فاصله داشته و گرگ پس از حمله به کودک چهار ساله او را به باغی در اطراف شهر بزینه رود برده و خانواده کودک پس از سه ساعت جسد او را پیدا می‌کنند.

بنا به گفته پدر این کودک، شب گذشته وقتی پدر خانواده قصد عزیمت به مغازه خوار و بارفروشی را در منطقه دیگر شهر داشته، با اصرار کودک خود برای همراه شدن با وی مواجه می‌شود، اما پدر مسیر را برگشته و کودک را به منزل بازمی‌گرداند، غافل از اینکه کودک دوباره به دنبال پدر راه افتاده و در مسیر دچار حمله گرگ‌ می‌شود.

فرماندار شهرستان خدابنده در همین زمینه ضمن تسلیت به خانواده این کودک به جهت ضایعه دردناک به وجود آمده عنوان کرد: متاسفانه مشابه این حادثه در سال‌های ۸۸ و ۹۰ نیز در این منطقه رخ داده است.

باب‌الله فتحی با بیان اینکه شرایط اقلیمی و وجود درختان بسیار در اطراف رودخانه این منطقه موجب ایجاد کمین‌گاه برای گرگ‌ها شده است، اضافه کرد: برای پیگیری موضوع امروز مسئولان محیط زیست به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مجوز میرشکاری به ماموران محیط زیست داده شده است، متذکر شد: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به پاکسازی منطقه اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان خدابنده با اظهار تاسف دوباره از اتفاق رخ داده گفت: متاسفانه حادثه مذکور غیرمترقبه بوده و وجود این حیوانات در این منطقه طبیعی است.

محمود دودانگه

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. مسعود می گوید

    با سلام خدمت هموطنان عزیز 
    باز هم بی توجهی برخی از اقایان وپیشگیری نکردن به موقعشان قربانی گرفت چقدر باید بنشینیم ودر صفحه حوادث موارد دلخراش بشنویم محیط زیست مسول است وباید جواب گو باشد ساماندهی نکردن وپیشگیری نکردنشان باعث برای این میشود هم انسانی از بین برود هم حیوانی که نسلش رو به انقراض است 

  2. مسعود می گوید

    بسمه تعالی 
    مدیر کل محترم سازمان محیط زیست استان زنجان 
    سلام علیکم 
    احتراما با عرض ادب وخسته نباشید بر خود واجب دانستم چند نکته را خدمت حضرت عالی عرض نمایم باتوجه به زمستان وفصل سرد برخی افراد سود جو وشکارچیان به کوهها وبرخی باغات هوجوم برده اند ومتاسفانه برخی از حیوانات که در حال انقراض میباشند مورد شکار قرار میگیرند ومهمانانی که هر ساله با امدنشان نشاط وشادی وخیروبرکت را به مناطق مختلف استان میاورند مورد شکار قرار میگیرند بله منظورم همان اردکها وگازههای وحشی میباشد که در سدههای اطراف استانمان میباشند ولک لک ها متاسفانه خوکها گرگها وکبکها ودیگر حیوانات که در خطر شکار میباشد با توجه به اینکه ان اداره محترم کشتهایی را دارند ولی ایا قسمتی هست که به کار این افراد کشت نظارت کند وبنده پیشنهاد میکنم در طرحی بصورت مردمی نسبت به نگهداری حیوانات اقدام شود بهتر است نه اینکه برخی با گرفتن کارت ظابط قضایی فقط ان را برای تکبر در جیب بگذارد وصدالبته جناب اقای جعفری زحمات شما در ان سازمان همیشه قابل تحسین بوده ومیباشد 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − یک =