رفیعی: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه منطقه ابهر

http://AbharOnline.org/wp-content/uploads/2013/06/IMG12165781.jpg

ابهر- ابهرآنلاین: فرماندار شهرستان ابهر گفت: مسئولان باید از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه روزافزون منطقه استفاده کنند.

به گزارش ابهرآنلاین، نورالدین رفیعی شامگاه یکشنبه در بازدید از چند کارخانه منطقه ابهر با تایید بر تلاش و همت مضاعف مسئولان افزود: باید با همت و تلاش مضاعف در مسیر آبادانی کشور گام برداریم چرا که ظرفیت‌های موجود برای توسعه و آبادنی بیشتر در کشور‌، استان و شهرستان ابهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها رفع مشکلات شرکت‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا بتوانیم شرکت‌ها را در مسیر تولید و توسعه راه‌اندازی کنیم که در این راستا مسئولان استانی پیگیری لازم برای رفع مشکلات مالی این شرکت‌ها را صورت می‌دهند.

فرماندار شهرستان ابهر تاکید کرد: امیدوار هستیم با رفع مشکلات مالی شرکت‌ها شاهد اشتغالزایی و توسعه صادرات بوده تا بتوانیم جوانان را در مسیر سازندگی سوق داده و جامعه‌ای با رشد اقتصادی خوب داشته باشیم.

رفیعی با اشاره به تلاش مسئولان شهرستان ابهر در ستاد اشتغال شهرستان ابهر اضافه کرد: طی سال‌های گذشته مسئولان شهرستان ابهر در مسیر رفع مشکلات منطقه گام‌های خوبی برداشته‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید با تلاش، کوشش و برنامه‌ریزی‌های صحیح در مدیریت و تولید گام مهمی برداریم.

فرماندار شهرستان ابهر، گفت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

رفیعی تاکید کرد: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آوردند.

وی در این بازدیدها راهکارها و پیشنهاداتی برای توسعه و حل مشکلات این شرکت‌ها ارائه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =