طرح هم کد سازی تلفن های ثابت در استان زنجان اجرایی گردید .

 ابهرآنلاین – نیکنام جدیدی مدیر عامل شرکت مخابرات اسنان زنجان  در نشست خبری با اصحاب رسانه زمان اجرای طرح هم کدسازی استان زنجان را ساعت ۲۲ شب چهارشنبه/ ۱۰اردیبهشت/ اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح، شماره تلفن ها از هفت به هشت رقم تبدیل و کد استان زنجان از ۰۲۴۱ به ۰۲۴ تغییر خواهد یافت.

جدیدی تصریح کرد: در طرح هم کد سازی، همه شماره های بین شهری و روستایی داخل استان زنجان بدون کد انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح روند سازی شماره هم اجرا شده ابرازکرد: در شهر زنجان، رقم دوم شماره تلفن از سمت چپ حذف و شماره ۳۳ به اول شماره ها اضافه می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: در شهر ارمغانخانه، بخش قره بوته و نیک پی از توابع شهرستان زنجان به سمت چپ همه شماره ها عدد سه اضافه خواهد شد.

جدیدی در خصوص تغییر شماره تلفن های مشترکین دیگر شهرستان های استان زنجان نیز گفت: در شهرستان های ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه، آب بر، گیلوان، چورزق، هیدج، زرین رود، و گرماب نیز عدد سه به ابتدای شماره های موجود اضافه می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان های ماهنشان، ایجرود و شهر حلب، شهرستان ها با حذف کردن رقم سه،عدد ۳۶ به ابتدای شماره های موجود، اضافه می شود.

جدیدی تاکید کرد: شماره تلفن های مراکز خدماتی مثل اورژانس، پلیس، آتش نشانی و دیگر مراکز تغییر نمی کند.

وی اظهارکرد: همه مشترکین تلفن ثابت استان زنجان از پنجشنبه /۱۱ اردیبهشت/ با هشت رقم شماره گیری خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: مشترکین می توانند با شماره های ۱۱۸، ۳۳۰۰ تماس برقرار کرده، شماره جدید دریافت کنند.

جدیدی افزود: افرادی که از طریق خط تلفن از اینترنت استفاده می کنند نگران تغییر نباشند چرا که هیچ اختلالی در دریافت اینترنت توسط مشترکین انجام نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زنجان اولین استان مجری هم کدسازی در سال جاری، و چهارمین استان کشور بعد از تهران، البرز، قم و مرکزی است.

جدیدی یادآورشد: مردم برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی WWW.TCZ.IR مراجعه کنند.

خبرنگار – محمود دودانگه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =