افتتاح چندین طرح عمرانی؛ خدماتی و تفریحی شهرداری ابهر

ابهر آنلاین: با حضور جمعی از مسئولان ابهر، چندین طرح عمرانی، خدماتی و تفریحی در ابهر افتتاح شد.

به گزارش روزنامه ی ندای ابهر همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی؛ با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان ابهر، جمعی از اهالی و معتمدین شهر و خبرنگاران، چندین طرح عمرانی و تفریحی و خدماتی شهرداری ابهر روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه در شهر ابهر افتتـاح و مــورد بهره برداری قرارگرفت.

IMG_0056

 ساختمان استیجاری شهرداری ناحیه ۲ حسین آباد یکی از این طرحها بود. با توجه به دوری این منطقه از مرکز شهر می تواند نقش زیادی در توسعه این منطقه محروم و همچنین تسریع کارهای مراجعه کنندگان به شهرداری ابهر داشته و از رفت آمد اهالی این ناحیه به داخل شهر کاسته شود. مسولیت شهرداری این ناحیه به آقای روح الله موسوی با انتخاب شهردار ابهر و تایید شورای اسلامی شهر ابهر سپرده شد.

 در ادامه این مراسم ساختمان شهرداری ناحیه ۳ شناط نیز مورد افتتاح و  بهره برداری رسمی قرار گرفت. ضمن اینکه معاونت عمرانی شهرداری ابهر نیز به این ساختمان انتقال یافت.

همچنین در این ساختمان  مرکز فوریتهای خدماتی شهرداری ابهر با شماره تلفن ۱۳۷ راه اندازی گردید. در این سامانه عموم شهروندان از طریق تلفن های ثابت و سیار می توانند مسائل و مشکلات عمرانی و شهری را با مسولین در میان گذاشته  تا در اسرع وقت پی گیریهای لازم صورت پذیرد. مسولیت ناحیه ۳ به آقای  مهندس ترک سپرده شد.

لازم به ذکر است نواحی دیگر شهردای ابهر نیز به مرکزیت ساختمان مرکزی شهرداری ابهر و ناحیه ۱ شریف آباد قبلا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته بودند.

  پروژه شهر بازی آفتاب در داخل پارک پردیس از دیگر پروژه های تفریحی شهرداری ابهر بود که در پایان این مراسم مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این پروژه فخیمی رئیس شورای اسلامی شهر ابهر از کلیه مسولین شهرستان که در رابطه با اتمام پروژه های شهرداری و شورای شهر را یاری نمودند تشکر نمود.

شهردار ابهر نیز ضمن تشکر از سرمایه گذاران بخش خصوصی در همکاری و پیشبرد اهداف فرهنگی شهرداری ابهر، قول داد تا هر ماه یک پروژه در سطح شهر ابهر توسط شهرداری مورد افتتاح یا بهره برداری قرار گیرد.

در پایان این مراسم نیز رحیمی امام جمعه ابهر با بیان اینکه این دوره از اعضای شورای اسلامی شهر ابهر از افراد متدین و دلسوز به مردم انتخاب شده اند نسبت به برخی مسایلی که ممکن است با افتتاح این پروژه ها (شهربازی) پیش آید هشدار داد و گفت: اگر در بهره برداری این طرح مشکلی در زمینه اختلاط دختران و پسران پیش آید شهردای باید جلوی این کار را بگیرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =