بهره برداری از پایگاه امداد و نجات شهرستان ابهر

ابهرآنلاین: پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و زیر بنای ۲۳۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره نیز در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، انبار امدادی با ۲۴۰ متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط مسوولان و رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد.پایگاه امداد و نجات

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، پیر حسین کولیوند روز جمعه در بازدید و بهره برداری از پروژه های عمرانی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه امداد و نجات شمالغرب کشور در مسیر تراتزینی استان زنجان واقع شده و وجود پایگاه هوایی می تواند در ارایه و امداد رسانی مطلوب به استان های هم جوار نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

وی یادآورشد: پایگاه هوایی امداد و نجات شمالغرب کشور پس از بررسی و ارایه نظرات کارشناسی احداث و تحقق آن به شتاب بخشی فعالیت ها، تسریع در عملیات ها و امداد رسانی ها منتهی می شود.

کولیوند افزود: تجهیزات فعلی سازمان امداد و نجات در وضعیت مناسبی است و برای ارتقای آنها، استفاده از تجهیزات الکترونیکی و ماهواره ای به منظور شتاب بخشی امور در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: سازمان امداد و نجات کشور مشارکتی فعال در سطح بین المللی دارد و عمده ترین فعالیت امداد گران در فیلیپن و دیگر کشورهای حادثه خیز انجام شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: افزایش و آگاهی عموم مردم نقش مهمی در مقابله با حوادث و سوانح دارد.

همچنین کلنگ زنی زمین ساختمان اداری، امدادی جمعیت هلال شهرستان ابهر در زمینی به مساحت ۹۳۵ متر مربع در چهار طبقه و با اعتبار پیش بینی شده سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + هفده =