تجمع رانندکان تاکسی در سازمان حمل و نقل شهرستان ابهر

ابهر آنلاین: گروهی از رانندگان تاکسی ابهر در اعتراض به عدم افزایش نرخ کرایه تاکسی مقابل سازمان حمل و نقل ابهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ابهرآنلاین جمعی از رانندگان خطوط تاکسی رانی داخل شهری ابهر که بیش از ۱۵۰ نفر را شامل می شدند در اعتراض به عدم افزایش نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای داخلی شهر ابهر در مقابل سازمان حمل و نقل شهرستان ابهر تجمع آرامی را برگزار کردند.تاکسی

تعدادی از رانندگان تاکسی در قبال عدم افزایش نرخ کرایه در سال ۹۲ علیرغم مصوبه دولت مبنی بر افزایش ۳۲ درصدی نرخ کرایه های تاکسی داخل شهری  و با توجه به تورم شدید و هزینه های سنگین و کمر شکن در کشور از مسولین شهر انتقاد کردند.

مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی پس از گذشت حدود ۱۰ ماه در شهرستان ابهر هنوز اجرایی نشده است.

رانندگان تاکسی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان از جمله زنجان، قیدار و خرمدره این افزایش کرایه عملی شده است خواهان تسریع در اجرای این مصوبه در شهر ابهرشدند.

تجمع کنندکان همچنین با ابراز ناراحتی از افزایش بی رویه تعداد تاکسی های موجود در سطح شهر با توجه به تعداد کم مسافران، از اضافه شدن برخی از تاکسی های آژانس و تاکسی های خطوط تعیین شده مسیر ترمینال- مصلی که بیش از  ۱۵۰ دستگاه می باشند انتقاد  کردند.

تلاش کردیم نظر رئیس سازمان حمل و نقل ابهر را در این رابطه جویا شویم که امکان این موضوع به دلیل برگزاری جلسه همزمان با نمایندگان رانندگان تاکسی میسر نشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =