نمایشگاه بهاره در ۵ اسفندماه در ابهر و سه شهر دیگر استان زنجان برگزار میشود

ابهرآنلاین: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه بهاره در چهار شهرستان ابهر، زنجان، خرم‌دره و خدابنده برگزار می‌شود و در صورت فراهم شدن امکانات در دیگر شهرستان هم نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی بعد از در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نمایشگاه بهاره در سطح کشور اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل موجود متولی برگزاری این نمایشگاه اصناف هستند.نمایشگاهبهاره

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بازه زمانی انتخاب شده برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را در سطح کشور پنجم تا ۲۵ اسفندماه اعلام و تصریح کرد: بهره‌برداری از امکانات صدا و سیما و همچنین ارائه غرفه‌های رایگان به بهبود اوضاع برگزاری این نمایشگاه‌ها کمک می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه راه‌کارهای برگزاری نمایشگاه باید در کمیته‌ای خاص بررسی و ارائه شود، ادامه داد: به محض تشکیل این کمیته شیوه‌ها مشخص و راه‌کار برگزاری این نمایشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

معصومی بر لزوم جمع‌آوری اطلاعات کامل نمایشگاه‌های بهاره تاکید کرد و گفت: ارائه غرفه در شان مردم عزیز توسط ارگان‌های ذیربط از جمله فرمانداری‌ها به بهبود شرایط برگزاری نمایشگاه‌های بهاره کمک شایان توجهی می‌کند.

وی تفاوت محسوس قیمت و همچنین تامین امنیت و حفاظت را از ضروریات برگزاری هر نمایشگاهی دانست و ادامه داد: باید متوجه بود که برگزاری هرگونه نمایشگاهی متضمن تامین امنیت به لحاظ مالی و فکری برای بازدیدکنندگان است تا مسائل حاشیه‌ای دامنگیر بازدیدکنندگان و برگزارکنندگان نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ابراز داشت: به محض تشکیل جلسات در مورد نمایشگاه بهاره نتایج به جلسه تنظیم بازار ارائه می‌شود تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

این مسئول به اقدامات انجام شده برای تامین میوه شب عید مردم استان زنجان اشاره کرد و افزود: با شرکت تعاونی روستایی به عنوان مباشر در این مورد تفاهم‌نامه‌هایی امضا شده است.

معصومی با بیان اینکه استان مازندران به عنوان مبدا تامین پرتقال استان‌ زنجان معرفی شده است، ادامه داد: اقدامات لازم برای تهیه این میوه از مازنداران توسط مباشر انجام شده و در موعد مقرر به زنجان انتقال داده می‌شود.

وی تهران، آذربایجان غربی و چند استان دیگر را به عنوان منبع تامین سیب درختی برای استان زنجان عنوان و اضافه کرد: سیب درختی مورد نیاز زنجان از آذربایجان غربی تامین می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان زمان آغاز توزیع میوه شب عید را در سطح استان ۲۵ اسفندماه اعلام کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =