خان محمدی: شفاف سازی از نقاط برجسته دولت روحانی است

ابهرآنلاین: نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف سازی و عدم شتابزدگی در ارائه به موقع بودجه ۹۳ از نقاط برجسته فعالیت دولت روحانی است.

محمد رضا خانمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارائه به هنگام بودجه ۹۳ در مهلت قانونی از سوی دولت تدبیر و امید به مجلس شورای اسلامی رویدادی مهم و ارزشمند تلقی می شود.خانمحمدی2

وی یادآورشد: طی سالهای گذشته تحویل بودجه از سوی دولت با تاخیری چند ماهه صورت می گرفت و در واقع خلاف قانون عمل می شد.

خانمحمدی افزود: ارائه به هنگام بودجه ۹۳ از سوی دولت یازدهم بررسی های دقیق و منظم و تطبیق در آمدها با هزینه ها را بیش از گذشته با سهولت بهتری امکان پذیر می کند.

وی اظهار کرد: رعایت عدالت و توجه بیشتر به مناطق محروم از موضوعات مهمی است که گنجاندن آن در بودجه ۹۳ تحولات مهم و اساسی را به همراه دارد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات و معضلات کنونی در کشور اولویت بندی مسائل و تخصیص اعتبارات هدفمند برای رفع آن امری مهم و ضروری است.

وی یادآورشد: کاهش هزینه های جاری و اتمام پروژه های نیمه تمام در نقاط مختلف کشور از مسائل اساسی است که توجه دولت تدبیر و امید و تامین بودجه های لازم در این بخش چشم انداز روبه رشدی را فراهم می کند.

خانمحمدی افزود: با برنامه ریزی مدون و حساب شده می توان از محل گشایش فایناس و منابع مالی مورد نیاز و سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی پروژه های کلان عمرانی تکمیل و رونق اقتصادی در کشور حاصل شود.

وی اظهار کرد: دولت روحانی در مدت زمان فعالیت کوتاه خود فعالیت های ثمربخشی را در حوزه های گوناگون به ویژه سیاست خارجی انجام داده است و نقدهای سازنده برای رفع مشکلات کنونی باید بر اساس منافع ملی و چارچوپ های تعریف شده انجام گیرد.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + هشت =