تلاش برای بازگشایی راه های روستایی استان زنجان در جریان است

ابهرآنلاین:  مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: راه ارتباطی ۳۵ روستای استان همچنان به دلیل بارش برف در روزهای گذشته، مسدود است.

مسعود خوشکام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به وضعیت راه های ارتباط روستایی پوشیده از برف این استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون راه ارتباطی ۱۵ روستا در ماهنشان، دو روستا در ابهر، دو روستا در خرمدره، پنج روستا در زنجان ، چهار روستا در خدابنده ، سه روستا در ایجرود و چهار روستا نیز در منطقه سلطانیه مسدود است.راه روستایی

وی با بیان اینکه در حال حاضر راه ارتباطی ۹۶ درصد از ۹۵۰ روستای این استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، اظهارکرد: برخی راه های ارتباطی روستاهای استان زنجان که در مناطق برفگیر و کوهستانی قرار دارند پس از بازگشایی ، مجددا دیشب به خاطر وقوع کولاک مقطعی مسدود شده اند که راهداران برای مسیرگشایی تلاش وافری می کنند.

خوشکام یادآوری کرد: از روز پنجشنبه به دلیل بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی قریب به ۵۲۰ روستای این استان به ویژه روستاهایی که در محورهای برف گیر و کوهستانی قرار داشتند مسدود شده بودند.

وی افزود: در ۲۸ راهدارخانه استان زنجان قریب ۵۰۰ نفر در قالب ۵۵ اکیپ راهداری با ۱۸۰ دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه سنگین مشغول ارایه خدمت هستند تا رانندگان و مسافران سفر امن و ایمنی را داشته باشند.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 20 =