بارش ۳۰ سانتی متری برف در ابهر

ابهرآنلاین: رئیس اداره آمار هواشناسی استان زنجان گفت: از آغاز بارش‌ها در زنجان و قیدار ۲۵ سانتی‌متر و در ابهر و خرمدره ۳۰ سامتی متر برف باریده است.

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی امروز و فردا نیمه ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: برخی از نقاط استان طی این مدت ابری خواهد بود.

وی از افزایش ابر طی روز دوشنبه آینده در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: بارش برف در آن روز پدیده غالب جوی است.برف 2

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به صاف شدن هوا بعد از روز دوشنبه در استان تصریح کرد: کاهش دما از نتایج صاف شدن هوا در این فصل از سال است.

این کارشناس هواشناسی دمای فعلی شهر زنجان را سه درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت هفت درجه کاهش یافته است.

یاغموری نوسان دمای شهر زنجان را طی ۲۴ ساعت گذشته بین چهار درجه زیر صفر و چهار درجه بالای صفر اعلام کرد.

وی پایین‌ترین دمای ثبت شده در سطح استان زنجان را طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خرم دره و ابهر و زنجان با چهار درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: بالاترین دمای ثبت شده در این مدت با ۱۰ درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش‌های روی داده از دقایق اولیه صبح روز پنجشنبه را در مناطق مختلف متفاوت اعلام کرد و افزود: میزان بارش برف در دو شهر زنجان و قیدار ۲۵ سانتی‌متر گزارش شده که با تبدیل صورت گرفته به میلی‌متر ۳۶ میلی متر شده است.

این کارشناس هواشناسی میزان بارش برف در دو شهر خرم دره و ابهر را ۳۰ سانتی متر اعلام کرد و گفت: این بارش‌ها در شهرستان ماهنشان ۱۵ سانتی‌متر گزارش شده است.

یاغموری با بیان اینکه بارش‌های شهرستان آب‌بر به صورت باران بوده است، ادامه داد: از روز پنجشنبه تا کنون ۲۵ میلی‌متر باران در این شهرستان باریده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =