پلیس راه استان زنجان: رانندگان در محور تهم-چورزق تردد نکنند

ابهرآنلاین: رئیس پلیس راه استان زنجان از رانندگان خواست به علت بارش برف و کولاک شدید از تردد در گردنه های این استان بخصوص محورهای زنجان- طارم، تهم- چورزق، چایلو و قرایی خوداری کنند.

سرهنگ عبدالعلی رشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر،،  با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف و کولاک شدید همراه با یخ زدگی در گردنه های استان وجود دارد افزود: با توجه به عدم آنتن دهی تلفن همراه در محور تهم-چورزق و مناسب نبودن روشنایی های جاده  و بارش برف و کولاک شدید و مه گرفتگی رانندگان از تردد در این محور خودارای کنند.برف

وی با تاکید بر لزوم پرهیز شهروندانت و رانندگان از سفرهای غیر ضرور ادامه داد: بارش برف و کولاک شدید و مه موجب عدم دید مناسب  شده و رانندگان حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری در این محورها برهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس راه و راهداری محور دندی بازگشایی شد افزود: در حال حاضر ترافیک روانی در تمامی محورهای مواصلاتی این استان جریان دارد.

سرهنگ رشتیانی  افزود: از ساعت چهار صبح امروز به علت بارش شدید برف محور زنجان – دندی بسته بودبا تلاش راهداران این محور بازگشایی شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: در محورهای زنجان – ماهنشان، زنجان – قیدار، زنجان – قزوین، اتوبان، قیدار – زنجان و قیدار – ابهر بارش شدید باران جریان دارد.

سرهنگ رشتیانی افزود:  رانندگان  رعایت فاصله طولی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم را اولویت خود قرار دهند و برای جلوگیری از لغزندگی خودرو در جاده ها باید از لاستیک های عاج دار استفاده کنند و از سالم بودن سیستم های برف پاک کن و گرمایشی خودرو قبل از حرکت مطمئن شوند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − پانزده =