۵۵ پروژه روستایی در شهرستان خرم‌دره اجرا می شود

ابهرآنلاین: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: پروژه‌های روستایی شهرستان خرم‌دره ۵۵ پروژه است که با اعتبار شش میلیارد تومان اجرا میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم نوری‌پور ظهر پنج شنبه در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در سطح روستاهای شهرستان صورت گرفته و در بسیاری از اقدامات این شهرستان از نرم کشوری و استانی جلوتر است.پروژهای روستایی

وی ادامه داد:  دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌دره سه سال متوالی رتبه برتر تکریم ارباب‌رجوع را به خود اختصاص داده‌اند زیرا تاکیداتی که همواره در شهرستان بر آن اصرار شده است، حل مشکلات مردم است.

نوری پور با بیان اینکه خدمت به مردم باید یکی از اولویت‌های اساسی شوراها باشد، افزود: خدمات ارائه شده در روستاها باید به نحوی باشد که عامه مردم از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین شوراها باید توجه داشته داشته باشند که نمی‌توانند قوانینی بر خلاف قانون جاری در کشور وضع کنند.

فرماندار خرم‌دره افزود: حفظ امانت سپرده شده از سوی مردم به شوراها باید به  عنوان یک اصل مهم مورد توجه باشد.

نوری‌پور ادامه داد: در زمینه گازرسانی به مناطق روستایی تا پایان شهریورماه به پنج روستا عملیات گازرسانی صورت گرفته و همچنین عملیات گازرسانی به روستای باغ‌دره نیز در حال انجام است.

همچنین نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: برای توسعه شهرستان باید کارها اولویت‌بندی شوند و با تدبیر به پیش برود، زیرا بدون تدبیر راه به جایی نخواهیم یافت و همچنین در این راستا باید نسبت به مسایل اجتماعی واقع‌گرا بوده و به دنبال ایجاد منابع اقتصادی برای شهرستان از طریق بخش خصوصی باشیم.

محمدرضا خان‌محمدی ادامه داد: یکی از سختی کار شوراها در این دوره توقعات بیشتر مردم و حادتر شدن محدودیت‌ها است که در این فضا باید مدیریت هم‌گرایی وجود داشته باشد و همچنین باید با مردم به طور شفاف صحبت شود.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتبارات طی سال‌های باقی‌مانده از دوره خدمت شوراهای کنونی شرایط کاری برای آن‌ها شرایط دشوارتری نسبت به سنوات گذشته خواهد بود.

خانمحمدی با اشاره به زورگویی‌های دشمنان به ویژه اسراییل نسبت به کشورمان افزود: با توجه به زورگویی تمام دنیا بر علیه کشورمان، تنها حامیان ما برای فایق آمدن به این زورگویی‌ها لطف خدا، حمایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر دولت است.

رئیس شورای شهر خرم‌دره گفت: با توجه به رویکرد دولت که دولتی پاسخ‌گو است، شوراها هم باید شوراهایی پاسخ‌گو باشند، زیرا در حال حاضر شوراها حلقه اتصال مردم با مسئولان محسوب می‌شوند.

علی داوودی به نیازمندی‌های فراوان این شهر اشاره کرد و افزود: در زمینه بررسی نیازمندی‌های مردم، جلسات متعدد در شورا برگزار شده است که در میان این نیازمندی‌ها، آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر از اولویت برخوردار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به خاصه مردم نگاه شورا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است. همچنین میدان ورودی از سمت غرب برازنده شهرستان خرم‌دره نیست و تاکنون این میدان مشکلات فراوانی را برای اهالی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 11 =