شهرداری ابهر به ۴ ناحیه تقسیم می‌شود

ابهرآنلاین: شهردار ابهر گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، شهرداری ابهر را به چهار ناحیه تقسیم کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالعلی قاسم‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری برای ارائه خدمات و جلب رضایت مردم اظهار داشت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، شهرداری ابهر را به چهار ناحیه تقسیم کرده‌ایم.شهردار ابهر قاسمپور

وی افزود: این چهار ناحیه شامل شریف‌‌آباد، شناط، حسین‌‌آباد و ناحیه مرکزی است.

شهردار ابهر تصریح کرد: شهرداران این نواحی انتخاب شده و در حال اجرایی کردن اقدامات‌ دیگر هستیم.

وی با اشاره به سابقه شهر ابهر گفت: شهرستان ابهر به لحاظ سابقه ۸۵ ساله شهرداری خود، پیوسته در تلاش بوده که مدیریت خوبی برای عمران، آبادانی و زیبا‌سازی شهرستان انجام دهد.

قاسم‌پور با بیان اینکه به صورت کارشناسی برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که مردم از ما راضی باشند، گفت: در بحث فضاهای شهر و پارک‌ها و همچنین در ساماندهی آب‌نماها و المان‌های شهری برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر از برند بالایی برخوردار است، اظهار داشت: تقدیم ۴۵۰ شهید، یک‌هزار و ۲۰۰ جانباز و ۱۲۰ آزاده نشان از ولایتمداری مردم این خطه به امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دارد.

شهردار ابهر تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای اتمام کارهای ناتمام و به ویژه بخش سرمایه‌گذاری به کار خواهم برد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تصریح کرد: مردم ما در این روز به دنیا اعلام کردند که سفارت آمریکا لانه جاسوسی است.

قاسم‌پور افزود: طی چند روز گذشته نیز شاهد بودیم که برای همه مردم جهان مشخص شد که سفارت‌‌خانه‌های آمریکا در کشورهای مختلف لانه جاسوسی به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 7 =