سومین مرحله آزمون ادواری سنجش مهارت استان زنجان با حضور ۶۰۰ نفر برگزار میشود

ابهرآنلاین: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان در آزمون ادواری سنجش مهارت استان زنجان شرکت می‌کنند.

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری سومین مرحله آزمون‌‌های ادواری سنجش مهارت در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این آزمون در سوم آبان ماه جاری همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.آزمون

وی با اشاره به اینکه آزمون ادواری در ۶۴ حرفه مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: این حرفه‌ها در رشته‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر در بیش از هشت حوزه امتحانی در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه آزمون ادواری استان زنجان با شرکت بیش از ۶۰۰ نفر در دو گروه برادران و خواهران برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در شهرهای زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود با حضور نماینده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: داوطلبان برای اخذ کارت ورود به جلسه می‌توانند از طریق سامانه www.advari.irantvto.ir به یکی از دو طریق وارد کردن مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی) و یا درج شماره پرونده و شناسنامه پرداخت کارت اعتباری که قبلاً از طریق آن ثبت‌نام کرده‌اند نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

صیادی به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت اشاره کرد و بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

وی اضافه کرد: داوطلبان پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی بر اساس برنامه زمان‌بندی مندرج در جدول دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه آزمون‌های ادواری چهار نوبت در سال برگزار می‌شود، اذعان داشت: سومین آزمون ادواری نیز در آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

این مسئول درباره شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش و مهارت متذکر شد: این آزمون برای آن دسته از افرادی است که در یک حرفه دارای تجربه، مهارت و تخصص کافی هستند و می‌توانند بدون شرکت در دوره‌های آموزشی در آزمون ادواری شرکت کنند.

صیادی در پایان اذعان داشت: داوطلبان در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =