رئیس شورای شهر ابهر: عدالت، عمران و شادمانی شعار اصلی شورای شهر ابهر است

ابهرآنلاین: رئیس شورای شهر ابهر گفت: سه محور عدالت، عمران، سرور و شادمانی شعار اصلی شورای اسلامی شهر ابهر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا فخیمی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای توسعه شهری اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که به همت مسئولان و با همت مضاعف در پیشرفت و آبادانی و فرهنگ و اقتصاد یک رویکرد خوب به جا بگذاریم‌.شورای شهر

وی افزود: سه محور عدالت، عمران، سرور و شادمانی شعار اصلی شورای اسلامی شهر ابهر محسوب می‌شود.

رئیس شورای شهر ابهر با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در خرداد ماه سال جاری گفت: اعضای برگزیده شورای شهر ابهر به دلیل اعتمادی که مرم این شهر به ما داشتند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم با عملکرد مطلوب خود در شهرستان، نیاز و درخواست‌های مردم را بر اساس ضوابط و قوانین انجام دهیم.

فخیمی با اشاره به حضور ۷۲ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: این حضور پر شور مردم در انتخابات، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آید.

وی افزود: امیدوار هستیم که منتخبین شورا بتوانیم با قانون‌گرایی پاسخگوی مطالبات شهروندان ابهری باشیم.

رئیس شورای شهر ابهر با بیان اینکه یک هفته پس از برگزاری انتخابات، اعضای برگزیده شورای شهر جلسه‌های متعددی با همدیگر برگزار کردند، عنوان داشت: اعضای شورای شهر در این مدت با حضور در ۱۴ مسجد شهر ابهر با مردم ارتباط برقرار کرده و از نزدیک پیشنهادها و نظر ایشان را جویا شدند.

شهردار ابهر در این جلسه گفت: شهرستان ابهر به لحاظ سابقه ۸۵ ساله شهرداری خود، پیوسته در تلاش بوده که مدیریت خوبی برای عمران، آبادانی و زیبا‌سازی شهرستان انجام دهد.

عبدالعلی قاسم‌پور با بیان اینکه به صورت کارشناسی برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که مردم از ما راضی خواهند بود، گفت: در بحث فضاهای شهر و پارک‌ها و همچنین در ساماندهی آب نماها و المان‌های شهری برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 6 =