در سال گذشته ۱۳۸۹ فقره کارت قالیبافی در شهرستان ابهر صادر شده است

ابهرآنلاین: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: ‌هزار و ۳۸۹ فقره کارت قالیبافی در سال گذشته صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوطالب افشاری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان ابهر با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه فرش خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد یک‌هزار و ۳۸۹ فقره کارت قالیبافی صادر شده است.

وی افزود: همچنین تعداد معرفی‌شدگان به بیمه قالیبافی یک‌‌هزار و ۷۷ نفر بوده است.قالی بافی

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته هفت جلسه کمیسیون نظارت تشکیل شده است، ادامه داد: تعداد جلسه‌های انجمن نظارت بر انتخابات نیز در سال گذشته ۱۷ مورد بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر افزود: در سال گذشته چهار مورد جلسه تطبیق شرایط به منظور تعیین صلاحیت داوطلبان برگزار شده است.

وی از برگزاری ۱۲ مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی خبر داد و گفت: این انتخابات برای اتحادیه‌های لوازم یدکی و لاستیک‌فروشان، درب و پنجره، درودگران و شیشه‌بران، نانوایان، قصابان و مرغ و تخم‌مرغ‌فروشان برگزار شد.

افشاری افزود: همچنین در سال گذشته انتخابات اتحادیه‌های صنفی خیاطان زنانه و مردانه، آرایشگران زنانه، مکانیسین‌های اتومبیل، الکتریکی‌فروشان و تعمیرکاران لوازم خانگی نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: نظارت بر کنترل توزیع کپسول گاز مایع در شهرستان ابهر و دریافت لیست توزیع هفتگی و همچنین نظارت بر دریافت‌کنندگان ارز مرجع از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر با اشاره به نظارت بر توزیع میوه شب عید و برخی اقلام ضروری و مورد توزیع در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۶۳۹ مورد بازرسی در شهرستان ابهر صورت گرفته است.

وی افزود: در این زمینه ۲۸۴ مورد پرونده تشکیل و ۳۸۹ مورد نیز تخلف کشف شده است.

افشاری اضافه کرد: ارزش ریالی تخلف‌های کشف شده به میزان ۴ میلیارد و ۴۵۹ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۲۰ ریال بوده است.

وی با اشاره به برگزاری پنج مورد نمایشگاه عرضه مستقیم کالای شهرستان ابهر شامل پاییزه و بهاره در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته تعداد بازرسی انجام شده مجمع امور صنفی ۱۶ هزار و ۵۱۲ مورد بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =