یک شرکت بازرگانی در استان زنجان، ۳ میلیارد ریال جریمه شد

ابهرآنلاین: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت ۳ میلیارد ریالی یک شرکت بازرگانی در استان زنجان خبر داد.

حمید رضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به منظور مقابله با قاچاق کالا اقدامات مختلفی را با همراهی سایر دستگاه‌های ذیربط انجام می‌دهد.تعزیرات حکومتی

وی با اشاره به محکومیت ۳ میلیارد ریالی یک شرکت بازرگانی در استان زنجان افزود: به موجب احکام صادره قطعی شعب بدوی و تجدید نظر اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان یک شرکت بازرگانی به اتهام عرضه خارج از شبکه مقدار ۸۹۱ هزار لیتر نفت گاز به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به محکومیت قاچاقچی انواع البسه در استان زنجان اضافه کرد: بنا به حکم شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان،  دو نفر از قاچاقچیان انواع البسه زمستانی به  ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت محکوم شدند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان به پرداخت مبلغی ۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است، اضافه کرد: همچنین قاچاقچی دیگر نیز به پرداخت مبلغ  ۵۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شده است.

عزیزپور در ادامه از تعزیر ۴۸ واحد صنفی به اتهام عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نیز اشاره داشت و گفت: این واحدها به اتهام عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر تعزیر شدند .

وی با بیان اینکه احکام قانونی واحدهای متخلف توسط شعبه اول بدوی این اداره صادر شده است، اضافه کرد: این واحدها به پرداخت مبلغی بالغ بر ۶۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران  محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اذعان داشت: همچنین سه واحد متخلف به دلیل تکرار تخلف به نصب پرچم بر سر درب محل کسب به عنوان واحد متخلف محکوم شدند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =