رئیس شورای شهر ابهر: شورای شهر ابهر در مسیر عدالت‌محوری و خدمت حرکت می‌کند

رئیس شورای شهر ابهر گفت: شورای اسلامی شهر ابهر در مسیر عدالت‌محوری و خدمت صادقانه حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا فخیمی پیش از ظهر امروز در جمع مردم و معتمدین این شهر با اشاره به هدف‌گذاری صورت گرفته در شورای شهر ابهر اظهار داشت: اهداف ما در زمینه عدالت‌محوری، کار، تلاش و خدمت صادقانه خواهد بود.شورا

وی افزود: ما در این مسیر با تمام تلاش برای آبادانی و توسعه شهر کوشش خواهیم کرد و از مردم شهر می‌خواهیم با ما همکاری کنند.

رئیس شورای شهر ابهر در ادامه به حضور ۷۲ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای اشاره و تصریح کرد: این حضور پر شور مردم در انتخابات، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آید.

وی افزود: امیدوار هستیم که ما منتخبین شورا بتوانیم با قانون‌گرایی پاسخگوی مطالبات شهروندان ابهری باشیم.

فخیمی با بیان اینکه یک هفته پس از برگزاری انتخابات، اعضای برگزیده شورای شهر جلسه‌های متعددی با یکدیگر برگزار کردند، عنوان داشت: اعضای شورای شهر در این مدت با حضور در ۱۴ مسجد شهر ابهر با مردم ارتباط برقرار کرده و از نزدیک پیشنهادها و نظر ایشان را جویا شدند.

وی افزود: ۴۰ جلسه برای انتخاب شهردار ابهر برگزار شد و در این زمینه با نخبگان شهری برای معرفی افراد واجد شرایط صحبت کردیم.

رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: جهان در هشت سال دفاع مقدس شاهد دلاورمردی رزمندگان و بسیجیان غیور ایران بود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در خرداد ماه سال‌جاری گفت: ما اعضای برگزیده شورای شهر ابهر به دلیل اعتمادی که مردم این شهر به ما داشتند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 1 =