۲۸۴ پرونده بازرسی در ابهر تشکیل شده است

ابهرآنلاین: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر گفت: پیرو بازرسی‌های انجام شده در سطح شهرستان ابهر، ۲۸۴ مورد پرونده تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، ابوطالب افشاری پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۸۴ مورد پرونده در سطح شهرستان ابهر تشکیل شد، اظهار داشت: تعداد تخلف‌های کشف شده در سال گذشته به میزان ۳۸۹ مورد بود.بازرسی اصناف

وی افزود: ارزش ریالی تخلف‌های کشف شده به میزان ۴ میلیارد و ۴۵۹ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۲۰ ریال بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته هفت جلسه کمیسیون نظارت تشکیل شد، ابراز داشت: تعداد جلسه‌های انجمن نظارت بر انتخابات نیز در سال گذشته ۱۷ مورد بود.

وی افزود: در سال گذشته چهار مورد جلسه تطبیق شرایط به منظور تعیین صلاحیت داوطلبان برگزار شد.

افشاری از برگزاری ۱۲ مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی خبر داد و گفت: این انتخابات برای اتحادیه‌های لوازم یدکی و لاستیک‌فروشان، درب و پنجره، درودگران و شیشه بران، نانوایان، قصابان و مرغ و تخم مرغ‌فروشان برگزار شد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته انتخابات اتحادیه‌های صنفی خیاطان زنانه و مردانه، آرایشگران زنانه، مکانیسین‌های اتومبیل، الکتریکی‌فروشان و تعمیرکاران لوازم خانگی نیز برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر تصریح کرد: برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی خوار بارفروشان و لبنیات، عکاسان و لوازم‌التحریر فروشان، ورق‌کاران و خدمات اتومبیل و لوله‌کشان و ‌ابزار فروشان از دیگر اقدام‌های سال گذشته محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد یک مورد برگزاری انتخابات مجامع امور صنفی بودیم، عنوان داشت: در سال گذشته ۱۳ مورد جلسه تنظیم بازار و کمیته‌های فرعی آن برگزار شد که ۶۸ مصوبه داشت.

افشاری افزود: در سال گذشته ۲۱ مورد جلسه با هیئت رئیسه اتحادیه‌ها و مجامع به منظور رسیدگی به مشکلات آن‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۹ مورد جلسه کمیته فرعی کمیسیون نظارت اضافه کرد: عملکرد این اداره در بازرسی و رسیدگی به عملکرد اتحادیه‌های صنفی در زمینه پروانه کسب و تراز مالی آن‌ها ۲۵ مورد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 2 =