عبدالعلی قاسم‌پور شهردار ابهر شد

ابهرآنلاین: با رای اعضای شورای شهر ابهر، عبدالعلی قاسم‌پور به عنوان شهردار ابهر انتخاب  شد، و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.
شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا فخیمی در مراسم تودیع و معارفه شهردار ابهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جهان در هشت سال دفاع مقدس شاهد دلاورمردی رزمندگان و بسیجیان غیور ایران بود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات در خردادماه سال‌جاری گفت: اعضای برگزیده شورای شهر ابهر به دلیل اعتمادی که مردم این شهر به ما داشتند از مردم قدردانی می‌کنند.

رئیس شورای شهر ابهر افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم با عملکرد مطلوب خود در شهرستان، نیازها و درخواست‌های مردم را براساس ضوابط و قوانین پاسخ دهیم.

وی با اشاره به حضور ۷۲ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: این حضور پرشور مردم در انتخابات، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آید.

فخیمی افزود: امیدواریم که بتوانیم با قانون‌گرایی پاسخگوی مطالبات شهروندان ابهری باشیم.

وی با بیان اینکه یک هفته پس از برگزاری انتخابات، اعضای برگزیده شورای شهر جلسه‌های متعددی با همدیگر برگزار کردند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر در این مدت با حضور در ۱۴ مسجد شهر ابهر با مردم ارتباط برقرار کرده و از نزدیک پیشنهادها و نظرات آن‌ها را جویا شدند.

رئیس شورای شهر ابهر افزود: ۴۰ جلسه برای انتخاب شهردار ابهر برگزار شد و در این زمینه با نخبگان شهری برای معرفی افراد واجد شرایط صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه از بین ۶۳ فرد معرفی شده برای تصدی پست شهرداری ابهر، در نهایت پنج نفر برگزیده شدند، گفت: شاخص‌های تعهد، ولایت‌مداری و دارای تخصص لازم از جمله شرایط موردنظر برای انتخاب این پنج نفر بود.

فخیمی تصریح کرد: در نهایت از بین این پنج نفر نیز، عبدالعلی قاسم‌پور به عنوان شهردار ابهر انتخاب شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 7 =