ابهر پیست اسکی نیاز دارد

ابهرآنلاین: رئیس هیئت اسکی استان زنجان گفت: ابهر نیازمند احداث یک پیست است/ پیست اسکی زنجان باید به جای دیگری منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا اژدری آزاد ظهر دیروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت اسکی استان زنجان که به انتخاب خودش به عنوان ریاست این هیئت منجر شد با اشاره به اینکه پاپایی تنها پیست اسکی زنجان است، اظهار داشت: این پیست توان پاسخگویی به مطالبات علاقمندان این رشته ورزشی را ندارد.اسکی

وی به قدمت ورزش اسکی در زنجان اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به مطالبات علاقمندان این رشته ورزشی با قدمت ۵۰ ساله نیازمند تدارک امکانات خاص است.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به حضور خود از سال ۸۳ در ورزش اسکی افزود: اقلیم زنجان به ویژه در جنوب آن که پیست اسکی پایایی در آن قرار دارد، تغییر کرده است.

وی تغییرات به وجود آمده در اقلیم زنجان را از ضروریات انتقال پیست اسکی زنجان اعلام کرد و گفت: منطقه خاصی در شمال زنجان به این منظور در نظر گرفته شده و جانمایی هم انجام شده است.

اژدری دیگر اولویت هیئت اسکی استان زنجان را احداث پیست اسکی در شهرستان ابهر اعلام کرد و افزود: ابهر نیازمند احداث یک پیست است.

در این جلسه رئیس قبلی هیئت اسکی استان زنجان گزارشی از اقدامات خود طی چهار سال ریاست خود در این هیئت را ارائه داد.

جلیل نجفیان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش عمرانی پیست پایایی زنجان تصریح کرد: این پیست در همه قسمت‌ها از جمله ساختمان‌های تاسیساتی و تجهیزات مورد نیاز بازسازی شده است.

وی برگزاری کلاس‌های مربیگیری و باز آموزی را در همه رده‌های سنی از جمله اقدامات انجام شده در حوزه آموزش هیئت اسکی استان زنجان اعلام کرد و افزود: این کلاس‌ها برای علاقمندان از جمله روستاییان هم برگزار شده است.

رئیس قبلی هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های مالی در ورزش اضافه کرد: با وجود اقدامات اولیه برای احداث پیست اسکی جدید در زنجان هنوز هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 2 =