برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در استان زنجان

ابهرآنلاین: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان: در آستانه بازگشایی مدارس، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در استان زنجان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی معصومی در طی بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در زنجان با اشاره به عرضه اقلام اساسی مردم و لوازم ویژه بازگشایی مدارس در این نمایشگاه گفت : لوازم التحریر، نوشت افزار، کیف و دفتر،‌ مواد غذایی و فرش و تابلو فرش از جمله اقلام عرضه شده در این نمایشگاه به شمار می روند.IMG12200545

وی به عرضه اقلام اساسی با نرخ تنظیم بازار در این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: در مدت برگزاری نمایشگاه پاییزه اقلامی همچون برنج، روغن نباتی، گوشت منجمد،‌ مرغ منجمد و دفتر با نرخ مصوب تنظیم بازار توزیع می شود.

معصومی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و بازرسی های انجام شده کلیه اقلام عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصد، زیر قیمت بازار عرضه می گردد.

وی در ادامه از عرضه نوشت افزار دانش آموزان با الگوی ایرانی، اسلامی در این نمایشگاه خبر داد.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان به برگزاری نمایشگاه در شهرستان های ابهر، خدابنده و خرمدره اشاره کرد و یادآور شد: در سایر شهرستان ها عرضه اقلام مورد نیاز مردم در فروشگاهها به صورت فروش فوق العاده می باشد.

وی از حضور ۸۵ غرفه در این نمایشگاه خبر داد و  افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ شهریور  در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین دایر بوده و  مردم شریف می توانند از ساعت  ۱۶ الی ۲۲  از نمایشگاه بازدید نمایند.
انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 9 =