فرماندار ابهر: منتخبین شورا باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده به مردم خدمت کنند

ابهرآنلاین: فرماندار ابهر گفت: شوراهای شهر در مسیر رشد و شکوفایی شهرها گام بردارند/ منتخبین شورا باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده به مردم خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی  در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ابهر اظهار داشت: امیدواریم که اعضای جدید شورای شهر با صداقت در مسیر رشد و شکوفایی شهرستان ابهر گام بردارند.13920502000534_PhotoA

وی افزود: مردم در انتخابات به نوبه خود با انتخاب افراد شایسته حضور خود را نشان دادند و با مشارکت خود به دشمنان نشان دادند که این انقلاب حامی بزرگی چون مردم دارد.

فرماندار شهرستان ابهر خطاب به اعضای شورای شهر ابهر گفت: شما باید شکرگزار خداوند متعال باشید و باید با عملکرد مطلوب خود جوابگوی خواسته‌ها و مطالبه‌های مردم باشید.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید با نهایت تلاش خود در مسیر کسب خیر دنیا و آخرت گام بردارند.

رفیعی با اشاره به بحث مصوبات شورای شهر خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورا بحث مصوبات است که باید آن را شفاف‌سازی کرده و با مردم صحبت کنند تا ایشان به حق خودشان بر حسب قوانین و ضوابط آشنا باشد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید مردم را نسبت به مشارکت‌های عمرانی سوق دهند چرا که تمام این خدمات فقط برای مردم است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه منتخبین شورا باید در راستای خدمت‌گذاری به مردم گام بردارند، گفت: منتخبین شورا باید پاسخ اعتماد شایسته و آگاهانه مردم را به بهترین نحو ممکن بدهند.

نورالدین رفیعی اضافه کرد: منتخبین شورا باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده به مردم خدمت کنند تا در آینده نام نیکی از ایشان به یادگار بماند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: خوشبختانه این انتخابات با هماهنگی و تمهیدات صورت گرفته به سلامتی برگزار شد.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور حداکثری خود به دشمنان نشان دادند که همواره پشت سر این نظام بوده و همراه با ولایت و منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =