فخیمی رئیس شورای شهر ابهر شد

ابهرآنلاین: محمدرضا فخیمی به عنوان رئیس شورای شهر ابهر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، بعدازظهر دیروزدر مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر ابهر، محمدرضا فخیمی فرمانده سابق سپاه ناحیه ابهر به عنوان رئیس شورای شهر برگزیده شد.images

فرماندار شهرستان ابهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با بیان اینکه منتخبین شورا باید در راستای خدمت‌گذاری به مردم گام بردادند، گفت: منتخبین شورا باید پاسخ اعتماد شایسته و آگاهانه مردم را به بهترین نحو ممکن بدهند.

نورالدین رفیعی اضافه کرد: منتخبین شورا باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده به مردم خدمت کنند تا در آینده نام نیکی از ایشان به یادگار بماند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: خوشبختانه این انتخابات با هماهنگی و تمهیدات صورت گرفته به سلامتی برگزار شد.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور حداکثری خود به دشمنان نشان دادند که همواره پشت سر این نظام بوده و همراه با ولایت و منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: در سال جاری مسئولیت سنگینی به عهده همه قرار دارد.

وی افزود: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آوردند.

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی در رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف سال برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

وی با اشاره به تلاش دولت‌مردان در راستای رفع مشکلات موجود در کشور خاطرنشان کرد: دولت‌مردان به صورت شبانه‌روزی در مسیر رفع مشکلات و تلاش برای توسعه و تعالی روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =