طرح هادی از مهمترین مسائل روستاهای ابهر است

ابهرآنللان: فرماندار شهرستان ابهر گفت: اجرای طرح هادی از مهمترین مسائل روستاهای شهرستان ابهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی ظهر دیروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به پروژه ترمیم و آسفالت راه امامزاده یعقوب (ع) به صائین‌قلعه اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه در هفته دولت و با حضور استاندار زنجان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.13920502000534_PhotoA

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به مناطق محروم رسیده است، عنوان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان باید با همت و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

رفیعی با اشاره به حضور مسئولان در روستاها و بررسی مشکلات مردم اظهار داشت: مسئولان باید با تمام توان در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در روستاهای شهرستان ابهر ابراز داشت: آب شرب، گاز و اجرای طرح هادی از جمله مسائل موجود در روستاهای این منطقه است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =