۵۴ واحد تولیدی فعال در خرم‌دره در حال فعالیت هستند

ابهرآنلاین: معاون اداره کل صنعت و معدن استان زنجان تعداد صنایع فعال خرم‌دره را ۵۴ واحد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ناصر فغفوری ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل صنایع این شهرستان تعداد صنایع فعال خرم‌دره را ۵۴ واحد عنوان و اظهار داشت: شهرستان خرم‌دره از نظر میزان اشتغال از سهم اشتغال استان در رتبه چهارم قرار دارد.13910912000027_PhotoA

وی اولویت‌بندی صنایع شهرستان خرم‌دره را از برنامه‌های در دست اقدام اداره کل صنعت و معدن استان زنجان اعلام و ابراز داشت: امیدواریم پس از اخذ نتایج لازم در زمینه رتبه‌بندی و صنایع مناطق مختلف استان بتوان با سهولت بیشتری به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در این جلسه برنامه‌های در دست اقدام شهرک صنعتی خرم‌دره را تامین زیرساخت‌های لازم از جمله برق و آب و آسفالت راه فاز دوم اعلام کرد.

علی اصحابی با اشاره به بدهی بهای زمین واحد‌های تولیدی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی در صورت مراجعه و پرداخت اصل بدهی از پرداخت جرایم معوقه معاف خواهند شد‌.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه از مدیران صنعت و معدن و شهرک‌های صنعتی استان خواستار توجه ویژه در زمینه حل مشکلات تسهیلات و زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرم‌دره شد.

رحیم نوری‌پور با اشاره به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: وجود راه‌آهن‌، آزادراه، جاده ترانزیت و نزدیکی به پایتخت از ظرفیت‌های موجود برای توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

وی افزود: وجود شهرک صنعتی ۴۰۰ هکتاری واقع در شمال شهر خرم‌دره که از امکانات لازم از قبیل آب و برق‌، گاز‌، مخابرات و تصفیه‌خانه برخوردار بوده و نیز برگزاری همایش روزی برای خرم‌دره با حضور سرمایه‌گذاران خرم‌دره‌ای مقیم سایر شهرستان‌های کشور موقعیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی و شهرستان به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی خرم‌دره چندین واحد صنعتی بزرگ‌، متوسط و تعدادی واحدهای صنعتی کوچک فعالیت می‌کنند که با فعالیت این تعداد واحد تولیدی برای هزاران نفر شغل ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌های حمایتی مجلس و دولت از بخش صنعت و تولید کشور گفت: چنانچه واحدهایی در زمینه تولید و صنعت از تخصص و تجربه و سرمایه اولیه برخوردار نیستند، مسئولان با تامل و دقت بیشتری با آنان برخورد کرده و از صاحبان متعهد و واجد شرایط در این زمینه حمایت بیشتری شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. moradi می گوید

    سلام به وب سایت ما هم سری بزنید
    خواستید تبادل لینک می کنیم
    http://www.nabzesahar.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − هشت =