حضور ۴۰۰ کارآموز ابهری در آزمون پایان دوره این شهرستان

ابهرآنلاین: رئیس فنی و حرفه‌ای فجر شهرستان ابهر گفت: ۴۰۰ کارآموز در آزمون پایان دوره شهرستان ابهر حضور دارند.

الهام موحد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آزمون ادواری شهرستان ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۷ نفر از علاقه‌مندان خانم در آزمون ادواری ۲۵ مرداد ماه جاری شرکت کردند.13911002000409_PhotoA

وی با بیان اینکه آزمون ادواری در سه نوبت ۸ تا ۹ صبح، ۹٫۴۵ تا ۱۰٫۴۵ و ۱۱٫۳۰ تا ۱۲٫۳۰ برگزار شد، تصریح کرد: این آزمون در رشته‌های ICDL درجه ۲، نازک‌دوز زنانه، حسابداری تکمیلی، شیرینی‌پزی، خیاط لباس شب و عروس و… برگزار شد.

رئیس فنی و حرفه‌ای فجر شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه نتایج آزمون ادواری در دوم شهریور ماه جاری اعلام می‌شود، افزود: داوطلبانی که در آزمون تئوری حد نصاب نمره قبولی را کسب می‌کنند می‌توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون ادواری نوبت بعد در سوم آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان دارای مهارت می‌توانند برای کسب گواهی‌نامه مهارت فنی و حرفه‌ای در آزمون ادواری شرکت کنند.

موحد ادامه داد: افرادی که توسط استاد شاگردی و یا مسائل شخصی توانایی و مهارت لازم را دارند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون پایان دوره فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد در یکم شهریور ماه جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این آزمون ۲۰۰ نفر از کارآموزان فنی و حرفه‌ای حضور دارند.

رئیس فنی و حرفه‌ای فجر شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر از کارآموزان آموزشگاه‌های آزاد در آزمون پایان دوره حضور دارند، گفت: در مجموع ۴۰۰ کارآموز در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون تفاهم‌نامه صنایع‌دستی فنی و حرفه‌ای روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

موحد ادامه داد: این آزمون در رشته‌های روبان‌دوزی، پرده‌دوزی، تجهیز شبکه‌های کوچک، بافنده عروسک‌های تزیینی، کاربرد نرم‌افزار اداری، قالیباف تابلویی، خیاط لباس‌های کشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین حرفه‌های مراقبت زیبایی، طراحی دوخت و صنایع غذایی از آموزشگاه‌‌های آزاد زیر مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =