مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر: ۲۱ حامی در قالب طرح شفا در ابهر جذب شدند

ابهرآنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از جذب ۲۱ حامی در قالب طرح شفا خبر داد.

محسن داودی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: سالانه طرح‌های مختلفی توسط کمیته امداد ابهر اجرایی می‌شود، که شمار آن‌ها به بیش از ۴۵ مورد می‌imagesرسد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، اضافه کرد: خوشبختانه مردم شهرستان نیز همکاری مطلوبی در اجرای این طرح‌ها دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اجرای طرح شفا توسط این نهاد تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر برخی از بیماران زیر پوشش کمیته توان پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند، از همین رو طرح شفا به منظور بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و حامیان توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی به نحوه اجرای طرح شفا نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح حامیان و خیرین متعهد می‌‌شوند، تمام یا بخشی از هزینه بیمار نیازمند را پرداخت کنند.

داودی در ادامه با اشاره به اجرای این طرح طی ماه رمضان توسط امداد افزود: خوشبختانه اجرای این طرح با استقبال خوبی از سوی مردم شهرستان مواجه شد و طی مدت مذکور ۲۱ حامی در این راستا جذب شد.

وی تصریح کرد: حامیان جذب شده متعهد شده‌اند، هزینه های درمانی ۲۱ نفر از بیماران نیازمند را که زیر پوشش امداد هستند به عهده بگیرند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 9 =