مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان: ۸۳۴ نفر در آزمون ادواری استان زنجان شرکت کردند

ابهرآنلاین: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ۸۳۴ نفر در آزمون ادواری استان زنجان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه عملیاتی سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دومین آزمون ادواری سال‌جاری به طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی روز جمعه ۲۵ مرداد ماه در زنجان برگزار شد.13901022000012_PhotoA

وی با اشاره به اینکه آزمون ادواری استان زنجان در هفت حوزه در شهرستان‌های زنجان، ابهر در دو حوزه، خدابنده، طارم، خرم‌دره و ماهنشان برگزار شد، افزود: این آزمون با حضور ۸۳۴ نفر در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: نتایج آزمون ادواری ظرف سه روز آینده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.advari.irantvto.ir اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۷۳ نفر از آقایان و ۱۶۱ نفر از خواهران در آزمون ادواری شرکت کردند، افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون در شهر زنجان به تعداد ۴۳۱ نفر و کمترین آن مربوط به حوزه فجر ابهر به تعداد ۱۷ نفر است.

صیادی ادامه داد: همچنین حرفه تعمیرکار اتومبیل‌های سواری درجه ۲ با ۱۰۷ متقاضی بیشترین حرفه و آشپز درجه ۲ به تعداد یک نفر کمترین شرکت‌کننده را داشته است.

وی تصریح کرد: این آزمون در استان زنجان در ۹۱ حرفه فنی و خدماتی در هفت حوزه مستقل با حضور ناظر و کارشناس اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: سوالات ۴۴ حرفه این آزمون به صورت همسان کشوری توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ۴۷ حرفه مابقی را مربیان و کارشناسان استان زنجان تهیه و طراحی کرده‌اند.

گفتنی است این آزمون در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود و کسانی که هر دو مرحله این آزمون را با موفقیت به اتمام برسانند، از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گواهینامه مهارت با کد استاندارد بین‌المللی به آنها اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + هجده =