سلطانیه شهرستان شد

ابهرآنلاین: فرماندار شهرستان ابهر گفت: تبدیل سلطانیه به شهرستان موجب پیشرفت این منطقه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی دیشب در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان فرمانداری شهرستان سلطانیه اظهار کرد: توسعه و ارتقای سلطانیه با بیشینه تاریخی انجام شده و از چندین سال قبل پیشرفت‌های بسیاری در این منطقه حاصل شده است.13920502000534_PhotoA

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه تبدیل سلطانیه به شهرستان افزود: خوشبختانه با همکاری‌های انجام شده در استان و حمایت‌های استاندار این مهم صورت گرفت و به مرحله انجام رسید.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه تبدیل سلطانیه به بخش با توجه به پیشرفت‌های این منطقه صورت گرفت، اضافه کرد: تبدیل این بخش به علت زیر ساخت‌های موجود در منطقه صورت گرفت.

همچنین در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه به برخی از زیرساخت‌های موجود در این منطقه اشاره داشت و گفت: ارتقای سلطانیه از بخش به شهرستان با همکاری مسئولان استانی و شهرستان ابهر صورت گرفت.

احمد ذوالقدر با اشاره به همکاری مطلوب نماینده مردم شهرستان ابهر و خرم‌دره  در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های استاندار زنجان و همکاری مطلوب شهرستان موجب این پیشرفت شده است.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری‌های انجام شده در زمینه ارتقای سلطانیه از بخش به شهرستان اضافه کرد: حتی یک دقیقه از وقتمان را نیز برای خدمت از دست نمی‌دهیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با ارائه گزارشی از اقدامات چهار سال گذشته در این شهرستان افزود: خوشبختانه سلطانیه از ظرفیت‌های مطلوبی برای پیشرفت و جذب گردشگر دارد از همین رو باید از فرصت موجود استفاده کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 16 =